الارشيف / ثقافة وفن / الموجز

بالصور .. رداً على زواجها من طليق «ياسمين عبد العزيز» .. تسريب صورة زوج «ريهام حجاج» الأول .. والممثلة الشابة تفتح النار على الجميع

  • 1/3
  • 2/3
  • 3/3

الموجز - كتب - محمد علي هـاشم

فتحت الفنانة الشابة ريهام حجاج النار على لمنتقدي زواجها من طليق الفنانة ياسمين عبدالعزيز، رجل الأعمال محمد حلاوة.

ونشرت ريهام، على صفحتها الشخصية على موقع تبادل الصور "إنستجرام"، صورتها مع زوجها الأول التي تم تسريبها مؤخرًا، وكتبت قائلة: "الناس التافهة اللي اجتهدت عشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابي من مجلة وتنشرها على إنها شيء ممكن يضايقني أحب اقولهم إطلاقا.. كل محاولات التشويه اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت على سنة الله ورسوله من راجل مطلق أصلًا إن دلت على شيء فتدل على مرض النفوس ونصيحة للستات الفاضية، مفيش راجل بيتسرق".

وتابعت ريهام حجاج: "الناس بتتجوز وتطلق عادي وكل شيء قسمة ونصيب وربنا اللي بيبقى كاتب ومقدر، بلاش تفاهة ولو كل واحد طلع صورته من 15 سنة هيلاقي شكله اختلف عادي!!.. خاصة صور الأفراح اللي فيها ٣ كيلو مكياچ..  ده رسمة الحواجب بتفرق المهم الجوهر وأنا مفيش حاجة في حياتي ممكن أتكسف منها واللي حاصل دا تفاهة وحقد عشان ده جواز".

وإختتمت رسالتها قائلة: "طبعا الكلام ده للمرضى النفسيين أما كل الناس الطبيعية اللي باركتلي وفرحتلي ومعرفتش أرد عليهم من كترهم بشكرهم وبقولهم يا رب مسلسل كارمن يعجبكم يوم ١٠ فبراير على سي بي سي إن شاء الله".

إقرأ أيضاً :
بالصور.. تزوجها على زوجته الأولى وطلقها ثلاث طلقات .. محمد حلاوة في أول ظهور مع زوجته الجديدة "ريهام حجاج"بعد إنفصاله عن "ياسمين عبد العزيز"

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

قد تقرأ أيضا